poniedziałek, 30 września 2013

Kartki trzy

Jak nazwa posta wskazuje przedstawię dzisiaj trzy karteczki (dużo zdjęć). :)

Pierwsza to praktyczny minimalizm i prawie monochromatyczna, powstała na to wyzwanie, a prezentuje się tak:







Druga - z serduchami, motylkami i delikatnymi papierami z ozdobą w postaci sznureczka. Posyłam na wyzwanie tutaj.







I w końcu trzecia karteczka o nietypowych rozmiarach 6,5 x 8,5 cm. Powstała do tej mapki i wytycznych z tego wyzwania, a przy okazji ,że jest w stylu vintage (mam nadzieję) to posyłam ją również tutaj.










 A jeszcze na koniec wszystkie trzy karteczki razem (nadrabiam zaległości :) )

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki :) Najbardziej do gustu mi przypadła ta pierwsza minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jakie wszystkie śliczne! mi najbardziej podoba się ta z dwoma serduchami!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna interpretacja mapki - czysta i delikatna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie serduszkowo, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)
    Pozdrawiam
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne karteczki,dziekujemy za udział w wyzwaniu Skarbicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń