poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dzień Taty

Witam po krótkiej przerwie, nadal mi czasu na wszystko brakuje :(
Dzisiaj zupełnie inaczej, bo przedstawię Wam w sumie nie moje prace :)
Mojemu starszemu dziecku robiliśmy małą impezkę dla koleżanek, a że czasu mieliśmy wiele i chcieliśmy go wykorzystać maksymalnie były konkurencje sportowe, chodzenie po drzewach, zbieranie owoców... Ogólnie bardzo sportowo a dla oderwania się od sportu przygotowałam dla dziewczyn rozrywkę w postaci kreatywnych zestawów na stworzenie kartki dla taty :)
uciechy miały przy tym co nie miara, wycinały w skupieniu i podpatrywała co nieco jedna od drugiej




A tutaj już dziewczęta pozują ze swoimi pracami, kreatywne pokolenie nam rośnie :)





A wszystkim Tatom życzymy wszystkiego najlepsiejszego :)

A i jeszcze się pochwalę: kochany randomik wylosował moją skromną osóbkę i dostanę cudne dzieciaczkowe papierki z Magicznej Kartki - Mali Odkrywcy :)

http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/index.php?cPath=34_92


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz