niedziela, 2 listopada 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

LIEBSTER BLOG AWARD 



Do zabawy zostałam nominowana przez aa_dorota,  której osobiście nadal nie udało mi się poznać :) Ogólnie ciężko mi zawsze było mówić i pisać o sobie ale jeżeli to wyzwanie to spróbujemy :)


Zasady zabawy (skopiowane od Dorotki)
Osoba nominowana odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. A potem nominuje kolejnych 11 osób, zadając Im pytania. I oczywiście informuje Ich, że są nominowani. Nie można nominować osoby, od której dostało się zaproszenie do zabawy.


A teraz odpowiedzi na pytania zadane przez Dorotę.

1. jaką porę roku wolisz: słoneczne i gorące lato czy słoneczną, śnieżną i niezbyt mroźną zimę?
Słoneczne i gorące lato  
2. rano czy wieczór?
Rano
3. tworzenie według wytycznych (mapka, paleta kolorystyczna) czy na żywioł?
Zależnie od sytuacji i natchnienia, w sumie to jest połączenie żywiołu i wytycznych
4. na słodko czy na ostro?
Są dni, że potrzebuje słodyczy a są i takie że zadowalają mnie dobrze przyprawione potrawy.
5. gdybyś miała nadmiar gotówki, to przekazałabyś go na...
na szczytny cel :)
6. najfajniejszy prezent, który dostałaś, to...
W dzieciństwie - zestaw małego majsterkowicza, w dorosłym życiu - Big Shot :)
7. najważniejsze osoby w Twoim życiu, to...
Rodzina tj. dzieci, mąż, rodzice
8. nieopanowany chichot, czy serdeczny uśmiech?
Serdeczny uśmiech
9. ulubiona potrawa, to...
Gołąbki - mniam :)
10. co robisz, aby się zrelaksować?
 przekładam/układam papiery scrapowe
11.trzy słowa, które najlepiej Cię charakteryzują, to...
nieśmiała, małomówna, skryta :) 

Do zabawy zapraszam:
1. Mbabkę
2. Romę 

3. Ilianę
4. Magdalenę
5Dido
6. oraz wszystkich chcących wziąć udział w zabawie :)

I pytanka:
1.  Morze czy góry?
2. Jaką formę pracy w scrapbookingu preferujesz?
3. Komedia czy horror?

4. Najwięcej radości sprawia mi...
5. Pastele czy intensywne barwy?

6. Niedzielne popołudnia najchętniej spędzam...
7. Miasto czy wieś?
8. Na bezludną wyspę zabrałabym...
9. Wymarzony urlop spędziłabym...
10. Nielubiany przedmiot w szkole...
11. Gdy się denerwuję to...

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominowanie mnie do zabawy. Moje odpowiedzi znajdziesz na końcu posta: http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/2013/04/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń