piątek, 16 stycznia 2015

Coś nowego - Albumik

Tej formy u mnie jeszcze nie było a jest nią Albumik - Imię. Własnoręczny od a do z album dla małej Hani, jedynie zdjęcia wykonywał mąż :) Album na bajecznych Balonikach dla siostrzyczki pełnych różowej energii :) Do kompletu wykonałam pudełko do przechowywania dlatego też jest tylko delikatnie ozdobione i powiewa lekką tajemnicą - a co jest w środku ?? Zobaczcie sami jak wyszło i dajcie mi znać co Wam się tu podoba a co nie, nad czym ewentualnie muszę bardziej popracować :)











Jako nowa forma pracy zgłaszam do Scrapgangu - Coś nowego;
jako nietypowy kształt/forma pracy - Craftowy Ogródek;
 jako Tajemnicze opowieści - Scrapki Wyzwaniowo.


10 komentarzy:

  1. Cudo!! Już pudełko jest śliczne a sam album - brak mi słów. Jeszcze sobie popodziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bazę albumu też sam zrobiłaś?! jeśli tak to chylę czoła! albumik jest przecudny i tak słodko dziewczęcy! mała Hania będzie miała wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bazę też wycinałam nożykiem z beermaty jak mówiłam od a do z moje dzieło :) firma, która jest najbliżej i wyceniła mi bazę zaśpiewała tyle, że się nie opłaca z nich korzystać a ja miałam trochę zabawy przy wycinaniu :)

      Usuń
  3. Urocza i dziewczęca praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pracy! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Włożyłaś w jego wykonanie masę pracy ale wyszło świetnie. Podziwiam, że nawet bazę wykonałaś sama. :)
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great project! Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny i na pewno pracochłonny! Świetnie wyszedł!
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny album :) zdolna dziewczyna jesteś, bardzo !

    OdpowiedzUsuń