niedziela, 4 września 2016

Urodzinowo dla chłopca

Cóż ostatnio mało mam czasu, żyję w ciągłym biegu i nie wszystko udaje mi się tutaj Wam przedstawić dlatego też dzisiaj nadrabiam zaległości i prezentuję karteczkę dla fana koparek, traktorów.

Wykorzystałam tutaj papiery z Magicznej Kartki - Zaproszenie do lata 03 oraz elementy do wycięcia - Mali odkrywcy - Budowa. do tego troszkę farbowanej gazy, kropli akrylowych i oczywiście  napis. Ponieważ banery dobre są na wszystkie okazje i zastosowany przeze mnie baner M z APScraft idealnie pasuje do stempli jak i do przygotowanego przez nas tekstu, po prostu wykorzystałam go. Przygotowałam sobie tekst, wydrukowałam, przyłożyłam wspomniany wykrojnik z APScraft baner M i wycięłam. Dzięki otworkowi w wykrojniku precyzyjnie możemy dopasować miejsce naszego tekstu do wykrojnika.


Dziękuję pięknie za odwiedziny :)
Miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
malażabka

4 komentarze:

  1. No dobra, nie mogę się powstrzymać z pytaniem, ale czy Mieszko i Gniewosz z boksa to ta sama rodzina? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rękę do chłopięcych kartek! Super!

    OdpowiedzUsuń