poniedziałek, 12 grudnia 2016

z gitarą

Witam serdecznie
Pogoda paskudna a ja proponuję kartkę z muzyka w tle, choć na ciemnych papierach :)

Karteczka powstała na bazie papieru bazowego, na którym umieściłam papiery z kolekcji Aia Story  13arts. Nałożyłam na przygotowana bazę przez  maskę Always the music białe gesso.
Dodałam kompozycję kwiatową z żółciutkich kwiatów szczęściarza wypełnionych perłowymi pręcikami. Kwiaty oczywiście to moja produkcja z papieru akwarelowego.

Aby kwiatom nie było tak samotnie dodałam jeszcze żółciutkich pręcików oszronionych, które jako dodatek sprawdzają się rewelacyjnie. Oczywiście jak kwiaty to musza być listeczki i te małe i te ciut większe wycięte z uniwersalnego wykrojnika czereśnie również z papieru bazowego. Listki te pasują dosłownie wszędzie a i ich cena jest bardziej niż przystępna :)
Dodałam żółciutka serwetkę Primy  oraz elementy do wycięcia z wspomnianej kolekcji Aria Story. Troszeczkę dodatków takich jak tekturowe nutki, gitara oraz biała taśma z różami. Oczywiście nie mogło zabraknąć tagusia, który przewiązałam białymi lnianymi nićmi oraz ukochanego banerka M ze stempelkiem Serdeczne życzenia.
Całość oczywiście musiała być choćby lekko przestrzenna :)

I jak myślicie młodej nastolatce się spodoba ??


A tam zaryzykujemy i zgłosimy do:

123 scrapuj ty - Podniszczona kartka 

Altair Art - Bingo - sznurek, media (gesso+tusz), tag
oraz sznurek, tekturki, koronka (jeżeli uznać że taśma z różami jest koronka :p )


7 komentarzy:

  1. Świetna kartka, czarny kolor jest trudny a Tobie wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne połączenie kolorów :) Kwiatki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolorystyka, piękna kompozycja i...są podniszczenia:) zatem...Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja bawiłam się świetnie przy jej tworzeniu :)

      Usuń
  4. Genialna kartka i super kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń