poniedziałek, 6 lutego 2017

sto lat

Witam w poniedziałkowy poranek:)

Przedstawiam dzisiaj kartkę dość uniwersalną na bazie kwadratu, którą wykonałam z dostępnego w APScraft super grubego papieru bazowego. Część centralna to napis wykonany ze scrapków  alfabetu tagowego, wykorzystałam tutaj same literki :)


Dla przełamania formy kwadratowej pokusiłam się o zastosowanie w pracy białej taśmy siatkowej, która dodaje lekkości tej pracy w dość stonowanych choć kontrastujących ze sobą kolorach.


Ozdobą jest tutaj warstwowy balon oraz urocza kokardka. Powiem Wam, że  mogłabym ją wycinać i składać bez końca :) Napis wyglądał mi troszkę "łysawo" więc dodałam mu towarzystwo w postaci mlecznych opalizujących kryształków. Do całości dodałam jeszcze pare przeszywanych kółek i kartka gotowa.


Pozdrawiam i życzę twórczego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz