poniedziałek, 16 października 2017

Z kwiatami w jesiennych kolorach

Hejka !

Kwiaty w jesiennych kolorach to temat pierwszego wyzwania w APScraft :)
Poniżej prezentują moją interpretację tego wyzwania.
Kwiaty wykonałam z żółtego foamiranu, który właśnie zagościł na półkach APScraft.
Duże kwiaty wycięłam wykrojnikiem Nasturcja duża, natomiast mniejszy udający chryzantemę wykrojnikiem Margaterka. Kompozycję wzbogaciłam zielonymi listkami spod wykrojnika Liść2 oraz beżowo-brązowymi dużymi liśćmi i gałązkami winorośli
Całość pracy wykonałam z UHK'owego papieru La plage wzbogaconego pięknym piasczysko-pustynny papierem Pustynia. Do tego troszkę barwionej tuszem gazy, plus róże na taśmie tiulowej oraz "zembosowany" stempelek od Studio Forty i praca gotowa :)






Pod TYM LINKIEM znajduje się filmik z moim sposobem na formowanie kwiatów z wykrojnika Nasturcja od APScraft :)

A na wyzwanie zapraszam tutaj



Pozdrawiam Agnieszka / malażabka

22 komentarze:

  1. Piękne ciepłe kolory, urocza kartka. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie się prezentuje ten delikatny brąz z soczystymi kwiatkami:) Piękna kartka!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne przedarcia, kwiatuchy - podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty rewelacja, dodają energii całej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka a kwiaty wspaniałe,wszystko w cudownej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i fantastyczne kwiaty... :)
    Pozdrawiam ciepło. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna :) Cudne kwiaty i świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka śliczna, ale kwiaty mnie kompletnie zauroczyły! :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0 Cieszy mnie bardzo, że kwiaty się podobają :)

      Usuń
  9. Piękna kartka w jesiennych kolorach, wspaniałe kwiaty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Właśnie się zastanawiałam, jak "Ugryźć" świeżo zakupiony stempel :-) Pozdwolisz, że się zainspiruję :-)

    OdpowiedzUsuń