środa, 8 listopada 2017

Zimowe kwiaty

Hej :)

W wielu miejscach, u nas też, pojawiły się już prace świąteczne,
 ja dzisiaj prezentuję Wam kwiaty, które na pracach świątecznych wręcz królują - Poinsencje.
Moja wersja tych cudnych kwiatów wykonana jest z białego foamiranu
barwionego na kolor czerwony, a same kwiatuszki wycięłam wdzięcznym wykrojnikiem Clematis  zestaw mały. Mimo zastosowana małego zestawu znajdziecie tutaj i maleńkie, i ciut większe kwiaty,
Każdy kwiat złożyłam z dwóch warstw czerwonych płatków oraz jednego zielonego.
Kto powiedział, że wykrojnika kwiatowego nie można użyć jako liści - można :)
Jako środeczki posłużyły mi pomarańczowe pręciki, dodałam troszeczkę brokatu i oto są...
moje maleńkie i większe poinsencje :)




Użyte materiały znajdziecie TUTAJ 

 Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka / malażabka

1 komentarz: