poniedziałek, 26 lutego 2018

Vintagowo :)

Hejka

Zapraszam dzisiaj do Crafty Moly, gdzie prezentuję kartkę
w dość nietypowym jak dla mnie stylu - vintage. 


Karteczka powstała na bazie papieru Rose Garden 02, który na brzeżkach delikatnie przytuszowałam.
Centralną ozdoba jest tutaj tekturowa dwuwarstwowa ramka 3 G10, którą przybieliłam gessem,
a wierzchnią warstwę delikatnie musnęłam różowym i brązowym woskiem. 
Ozdobą są tutaj ułożone warstwowo kwiaty wycięte z arkusza papieru  Rose Garden 03.


Użyte materiały znajdziecie tutaj :)

Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku  
Agnieszka/malażabka

22 komentarze:

  1. Przepiękna praca i cudny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, kompozycja z róż wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna! Pięknie z tymi różami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kartka. Piękne kwiaty. Byłam przekonana, że one są przestrzenne, a tu niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten cytat...I ja myślałam początkowo, że kwiaty są przestrzenne - zwłaszcza te w dolnym rogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka w vintagowym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nietypowo, ale pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, delikatna kartka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana vintagowa kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła przecudna ♥ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń