czwartek, 14 lutego 2019

Albumik dla Stasia :)

Hejka :)

Jestem, żyję, szyję i miedzy czasie coś skleję :)

Zatem  prezentuję Wam mały album o wymiarach 15x15 cm,
 ale który pomieści aż 23 zdjęcia w formacie 9x13 :) 

Album powstał dla chłopca o imieniu Staś, o czym mówi nam okładka i tagusiowe imię, 
które wycięte zostało wykrojnikami alfabet tagi oraz tagi.
Całość utrzymana jest w tonacji niebiesko-szarej z elementami zieleni i żółci,
a wykorzystałam tutaj głównie kolekcje dostępnym w naszym firmowym sklepie papierów
Wykorzystałam zarówno małe bloczki, duże zestawy, karty do projekt life jak i zestaw dodatków.
 Nie obyło się również bez użycia naszych niezastąpionych banerków, i tak w tym projekcie wykorzystałam Baner D i Baner M.


Ponieważ nie przepadam za całkiem płaskimi pracami moje "upiększania" albumu przyklejałam na taśmie dystansowej, dzięki czemu ozdobne elementy są bardziej wyraziste.
Nieskromnie napiszę, że wyszedł mi całkiem słodki i pojemny albumik :)
Listę materiałów użytych przy tworzenia tego albumu znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za uwagę i każdy pozostawiony po sobie ślad
oraz życzę twórczego czwartku
Agnieszka/malażabka

17 komentarzy:

  1. Cudowny album :) te kotki- słodkości ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, będzie ciszył oczy rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest! Nie planowałam nigdy robienia albumów, ale Twój jest uroczy i kusi mnie, żeby zrobić dla bratanicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały albumik i pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ on słodki! Te dodatki idealnie tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający album. Bardzo lubię ta kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny albumik, wykonanie pierwsza klasa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, uroczy album. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie uroczy i słodki albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jest przecudny i przesłodki, śliczny album :)

    OdpowiedzUsuń