piątek, 14 czerwca 2013

Kapuśniaczkowy lift

Wykonałam dzisiaj karteczkę w pudełeczku z okazji ślubu. Wykorzystałam pastelowego kapuśniaczka oraz żółty papier z galerii Rea. Karteczka posiada kieszonkę na wkład pieniężny.
Posyłam ja do:
- Szmeka na wyzwanie kolorystyczne Karoliny B.;
- galerii Rea na wyzwanie Koniec i początek. i tu słowo wyjaśnienia: Ślub to jednocześnie koniec życia w pojedynkę a początek dzielenia wspólnych dni razem :);
- scrapgangu na lift kartki Brises;
- Piątek 13 na wyzwanie na szaro.
A oto cały powód zamieszania (choć zdjęcia nie chciały wychodzić, aparat nie chciał dzisiaj ze mną współpracować ale coś niecoś wyszło):



















9 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik! Kolory pięknie współgrają :) A zdobienie, mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka a pudełko bardzo eleganckie, fantastyczny pomysł z zastosowaniem różynych kolorów po przekątnej. Może i ja tak wypróbuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :) Rewelacyjna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiż on delikatny ...
    Ki DT Galeria Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny i elegancki :)
    Pozdrawiam
    MonikaTL
    DT Galeria RAE

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka delikatna i elegancka, a jednocześnie dzięki kolorom taka optymistyczna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja :) Bardzo ładny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kolorystyka! Pięknie!
    Pozdrawiam, DT Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za zgłoszenie w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń