wtorek, 31 maja 2016

identyfikatory dla APScraft

Miałam przyjemność wykonać identyfikatory dla zespołu zlotowego APScraft. Nie wiem czy już wiecie, że produkuja oni głównie piękne polskie wykrojniki, których oczywiście tutaj użyłam, oraz maja całą masę świetnych i przydatnych dodatków jak również można u nich znaleść łóżyska do Big Shota oraz zamienne płytkie do różnych maszynek wycinająco-tłoczących :)

Do stworzenia tych indentyfikatorów użyłam papierów z I-kropki , Studia75, oraz papier czerpany, biały i zielony brystol. Imiona wycięte świetnym wykrojnikiem Alfabet Tagi, męskie przyozdobione Paradą zwierząt natomiast damską zdobią kwiaty Szczęściarza




Imiona wycięte świetnym wykrojnikiem Alfabet Tagi, męskie przyozdobione Paradą zwierząt natomiast damską zdobią kwiaty Szczęściarza. Wykrojniki wycinają świetnie nie trzbena się z nimi męczyć i wydłubywać scrapka ze środka, bo w głównej mierze same z nich wypadają :) 
Tagusie zawiesiłam na nici lnianej w kolorze naturalnym, natomiast wewnątrz kwiatów wykorzystałam krople akrylowe białe oraz pręcieki perłowe.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że dacie znać czy Wam się podobają moje zmagania z papierem :)

P.S. Zapomniałabym Wam powiedzieć, że w APScraft jest rabacik z odbiorem osobistym w Warszawie  :) Kogo tam zobaczę ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz