wtorek, 15 listopada 2016

Latarenka - w gościnie :)


Witam serdecznie 
Dzisiaj goszczę w Essach- Floresach, dla których wykonałam pracę w klimacie świątecznym / zimowym. Otóż przygotowałam delikatny lampion zaprojektowany przez Essach-Floresach

Jest oczywiście trójwymiarowy i ma świetny rozmiar 8,5 x 13 cm.
Sam w sobie jest już bardzo atrakcyjny więc ja postanowiła go tylko wybielić za pomocą gesso, dodałam na śnieżynkach i górnych panelach biały brokat. Toteż latarenka ładnie się skrzy co dodaje jej mroźnego efektu.

Środeczek wypełniłam drewienkiem, które świetnie się trzyma dzięki żel medium. Niestety gdzieś zagubiłam lampkę więc chwilowo nie świeci - ale będzie :)
Górę przyozdobiłam pachnącym cynamonem, przyprószonymi szyszuniami, odrobiną czerwieni, zieleni i złota. Oszronione białe pręciki zwisają jak zimne sopelki . Całość wyszła delikatnie i dość mroźnie z miejscem na rozgrzewające ognisko w środeczku.




Serdecznie zapraszam do odwiedzenia Essowo-Floressowej krainy :)
Pozdrawiam 


7 komentarzy:

  1. Cudowna latarenka. Ale się zrobiło świątecznie :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a to moja pierwsza praca w świątecznym klimacie :)

      Usuń
  2. Piękny, klimatyczny lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny. Podoba mi się, że nie zapełniłaś go mnóstwem ozdób, dzięki temu jest elegancki i mroźny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się powstrzymać przed dołożeniem jeszcze kilku tzw. niezbędnych drobiazgów :) Dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Piękna, klimatyczna, zimowa latarenka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń