środa, 25 października 2017

Tag z czarnym tłem...

Hej

Natknęło mnie na próby medialne, na dodatek tego skusiły mnie nowości w APScraft,
ponieważ powiększyli swoja ofertę o dział  MEDIA.

Efekt moich prób i testów produktów poniżej.
Nadmienię tylko, że bawiłam się wyśmienicie, z tymi mediami pracuje się super :)


Tak w skrócie powiem czego użyłam :)
Czarne gesso świetnie kryje, do nakładania przez maski też się nadaje, jest pięknie matowe.
Pasta o świetnym srebrzystym ciut porowatym wyglądzie to Pasta strukturalna mika
- jak dla mnie bomba :)
Złocenia wykonałam dzięki paście woskowej w kolorze metalicznego złota królewskiego,
bardzo wydajne, przepięknie się mieni i dodaje tyle uroku pracy.
Główne miejsce zajmuje stempelek Agaterii - Łucja,
która grzecznie czekała na wykorzystanie, tutaj pokolorowana promarkerami.
Troszkę zawijasków, obowiązkowa gaza i małe tagi,
napis i chlapania i praca gotowa.



Kurczaczki coraz bardziej podoba mi się to chlapanie i całe "mediowanie" :p
Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, ciut mniej ze zdjęć, 
ponieważ nie udało mi się uchwycić złota na sukience, a tak pięknie się mieni.

A TUTAJ znajdziecie więcej zdjęć oraz całą lista użytych materiałów z APScraft'u.

Pozdrawiam

Agnieszka / malażabka

21 komentarzy:

  1. Bo to fajna zabawa jest, a Tobie wychodzi fantastycznie :) Piękna praca, mediuj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, w najbliższym czasie z pewnością pobawię się jeszcze :)

      Usuń
  2. Niesamowite tło i świetna kompozycja. Zdecydowanie baw się dalej a ja chętnie Twoje zabawy mediami zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Kiedy następna mediowa praca?😉 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Następna hmm... jak tylko uporządkuję troszkę biurko, żeby było miejsce na brudzenie :P

      Usuń
  4. Wspaniała mediowa praca..efekt świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, zabawa z mediami jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chyba się jeszcze mediami pobawię :)

      Usuń
  6. Swietnie zmediowane🙂 ! Bardzo pogodny klimat mimo ciemnych barw,pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Bezapelacyjnie powinnaś się bawić mediami! Cudowności po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno jeszcze się mediami pobawię :)

      Usuń
  8. świetny efekt mediowania, no i ta Łucja urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń jest trudna w scrapie (moim zdaniem). Tobie wyszło znakomicie.

    OdpowiedzUsuń