piątek, 26 stycznia 2018

Kochanym Dziadkom raz jeszcze :)

Hejka :)

Na dzisiejszą inspirację dla Crafty Moly przygotowałam kartkę dla Kochanych Dziadków.
Oczywiście musiała się tutaj znaleźć ta przeurocza tekturka, którą delikatnie podkolorowałam kredkami akwarelowymi oraz delikatnie biały perłowym woskiem.
Kartka powstała z jednego arkusza papieru Rose Garden 01, a wykorzystałam tutaj jego obie strony.
Dołożyłam oczywiście nieodłączne ostatnimi czasy w moich pracach kwiaty.
Tym razem kwiaty wykonałam z papieru w odcieniach zbliżonych do koloru głównego papieru
i wszystkie trzy wycięte zostały tym samym wykrojnikiem (Nasturcja).


Pozdrawiam ciepło życząc wspaniałego i twórczego weekendu

Agnieszka/malażabka

P.S. Dziękuję za każdy pozostawiany po sobie ślad - bardzo miło się je czyta :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Fajnie pokolorowana tekturka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest! Te tekturki są świetne! Jeszcze parę lat temu, jak zaczynałam, to takich nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty jak zwykle śliczne, a tekturka przezabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu jaka cudowna praca. Aż bije miłością od niej. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kompozycja, świetny pomysł z kolorowaniem tekturki

    OdpowiedzUsuń