środa, 30 maja 2018

Pamiątka chrztu

Hejka :)

W środku tygodnia przychodzę z pamiątką chrztu.


Bazę okleiłam świetnym, delikatnie różowiutkim papierem z kolekcji It's my Firmy Essy Floresy.
Na tak przygotowanej bazie ułożyłam swoją kompozycję.
Oczywiście musiały znaleźć się tu foamiranowe kwiaty, do ich wykonania użyłam
 foamiranu w kolorze białym, ecru i brzoskwinki.
Kwiatuszki wycięłam wykrojnikami Nasturcja mała, Szczęściarz, Clematis mały oraz Margaretka. Kwiatuszkom towarzyszą listki wycięte z papieru czerpanego wykrojnikami Winorośl oraz Liść2.
Spod kwiatów wygląda nieśmiało napis umieszczony na Banerze D,
natomiast obrazek oraz życzenia w środku umieściłam na serwetkach wyciętych
 w papierze szaro-srebrnym z kolekcji  Hello Lovely.
Dopełnieniem tej pamiątki stanowią różowo-łososiowe kryształki w różnych rozmiarach. 


Listę użytych materiałów znajdziecie TUTAJ :)

Życzę twórczej środy i dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Agnieszka/malażabka

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i pomysłowa kartka. Jak dla mnie kwiatki mają zbyt intensywne kolory, ale jak rozumiem korzystałaś z kolorystyki tych na obrazku i tutaj są jak najbardziej na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do kolorów kwiatów, to rzeczywiście chciałam aby nawiązywały do tych na obrazku :)

      Usuń
  2. Na moich ulubionych papierach! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka w delikatnych, pastelowych kolorach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodka, podoba mi się jak zagospodarowalas wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, delikatna i dopracowana karteczka :)
    Użyłaś świetnego cytatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka. Cudowne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń