środa, 20 czerwca 2018

Mediowy taguś

Witajcie :)

Ostatnio mnie wzięło na mediowe tagi, zatem prezentuję kolejny :)

Wykonany na bazie z beermaty zagruntowanej białym gessem,
na którą nałożyłam również białe gesso przez maskę siatkę.
Następnie nałożyłam (popaćkałam) pastę z efektem rdzy w kolorze ciemnego turkusu oraz orchy.


Na tak przygotowanym tle posadziłam ramkę, którą ufarbowałam również pastą z efektem rdzy w kolorze orchy i pociągnęłam delikatnie woskiem w kolorze kameleon zielono-niebieski.
Dołożyłam oczywiście kwiaty wycięte z foamiranu w kolorze turkusowym
 w towarzystwie listków w kolorze zielonego jabłuszka.
Kwiaty powstały z wykorzystaniem wykrojników Lilia oraz Clematis mały,
Spod kwiatów wygląda nieśmiało gałązka winorośli wycięta z papieru czerpanego 
oraz dekoracyjna biała krynolina.
Całość dopełniają żółte kryształki w różnych wielkościach.





Zapraszam do wspólnej zabawy w trwającym wyzwaniu w APScraft,
gdzie należy przygotować prace z użyciem wykrojnika kwiatowego.
Prawda, że przyjemne i lekkie wyzwanie :)


Listę wykorzystane materiały ze sklepu APScraft znajdziecie TUTAJ

Dziękuję za uwagę i każdy pozostawiony po sobie ślad
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka/malażabka

14 komentarzy: