wtorek, 14 sierpnia 2018

Autorskie LO

Hejka :)

Urlopowy czas już powoli za mną :( 
 Szkoda troszkę, że trzeba wracać do pracy, ale cóż takie życie :)


Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do wspólnej zabawy z APScraft. gdzie tworzymy scrapy ze swoim zdjęciem tzn. przedstawiającym naszą osobę zwane Autorskim LO.
 Moja praca prezentuję się tak:


Wykonałam ją przy użyciu świątecznych papierów Craft o'Clock - My Christmas Wish.
Nawiasem mówiąc na półkach APScraft'u znajdziecie prawie wszystkie kolekcje tej firmy :)
 Papier sobie delikatnie zagruntowałam i nałożyłam białe gesso przez super delikatną maskę Ścieg drobny krzyżyki - uwielbiam ją.
Całość utrzymana w kolorach papieru bazowego, oczywiście z własnoręcznymi foamiranowymi kwiatami. I tak - czerwone kwiaty wykonałam przy użyciu wykrojnika Nasturcja duża, sznurka białego (tutaj przebarwiny na czarny) oraz żółtych oszronionych pręcików. Czerwonym kwiatom towarzyszą białe zmiętoszone kwiaty wycięte wykrojnikiem Margaterka.
Jak są kwiaty to i listki, tak więc tutaj znajdziecie iglaste gałązki, którą wykonałam z wykrojnika Czereśnia2 (oczywiście poprzycinałam go troszeczkę :P ) oraz delikatnie wystaje Liść2.
Tagi oczywiście zostały przewiązane białymi nićmi lnianymi a całość delikatnie przybrudzona białym gessem. Ot i to cały przepis na to LO :)
Jak zwykle nie umiałam się zdecydować, które zdjęcia wrzucić więc ostrzegam sporo ich tu jest :P












W tym miejscu zapraszam serdecznie do zabawy 
i równie serdecznie dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony po sobie ślad :)
Miłego wtorku życzę 
Agnieszka/malażabka


21 komentarzy:

  1. Świetne LO! Wszystko idealnie zgrane i akurat tyle ile trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kobieta wymaga pięknej oprawy i Ty taką zrobiłaś własnoręcznie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo subtelna kompozycja!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się świąt w środku lata zachciało :D
    Bardzo fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Super świąteczny klimat jej nadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Ci wyszło. Śliczna kompozycja. Te czerwone kwiatuszki zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne LO! Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń