sobota, 15 września 2018

Życie zaczyna się po 40-ce

Witajcie

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić kartkę w większym formacie, bo to aż A5 dla mężczyzny.
Jak już się domyślacie po tytule tego postu jest ona na okrągła rocznicę urodzin
Praca nie jest zbyt skomplikowana więc się nie będę rozpisywać  
nadmienię tylko, że wykorzystałam tutaj jeszcze małe fragmenty tekturki Atomy skośne.
A tak się prezentuje:
 
Użyte materiały znajdziecie TUTAJ

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad i życzę twórczego weekendu
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka/malażabka

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna praca. Z przesłaniem na przyszłość.
    P.S. Nie wiem czemu wielu ludzi tak demonizuje 40-tkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj ja tez nie wiem o co chodzi, to przecież tylko okrągłe kolejne urodziny :)

      Usuń
  2. Ja też nie wiem, o co chodzi z tą czterdziestką. Kryzys wieku? Nie jest tak źle 😊 kartka superowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do czterdziestki to jeszcze ciutkę i też się przekonam :)

      Usuń
  3. Świetna męska kartka ja zawsze mam problem z męskimi kartkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj łatwo z tym męskimi nie jest ale jakoś wychodzą :p

      Usuń
  4. Świetna kartka. Obrazek na bank ucieszy panów. buhahaha Piękna kolorystyka, bardzo też podoba mi się tło. :0 Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna:) Na pewno sprawiła frajdę Jubilatowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne przełamanie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, z jajem i do tego elgancka :) marzenie faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NO, adresat pewnie przełykał ślinę:) Ja akurat nie zgadzam się z tym hasłem:) To takie hasło na pocieszenie heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a co do hasło... niektórzy tak uważają, że prawdziwe życie to dopiero po 40-tce jest :P

      Usuń