piątek, 16 listopada 2018

Świąteczny minimalizm :)

Hejka

Mam dla Was dzisiaj świąteczną minimalistyczną kartkę, 
której główne skrzypce gra piękna tekturka bombki na gałązce.
Pod gałązką tekturki znalazły się zielone iglaste gałązki,
a na wierzchu czerwona kokardka.
Na dole kartki wszystko mówiący tekturowy napis - Wesołych świąt
Dla wyrazistości embsowane tło oraz tekturki pociągnęłam delikatnie złotym woskiem.


Wykorzystane materiały znajdziecie tutaj :) 

Pozdrawiam serdecznie
i dziękuję za każdy pozostawiony ślad
Agnieszka/malażabka

21 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna kartka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i na temat :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i prosta kartkeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję w tym roku zrobić kilka kartek w minimalistycznym stylu, zobaczymy co mi wyjdzie, Twoja jest piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko mnie w tym roku ciągnie do minimalizmu w kartkach świątecznych :) Bardzo mi się podoba, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń