środa, 24 kwietnia 2019

Komu w drogę, temu ...


Komu w drogę, temu ... - to temat trwającego wyzwania, 
a poniżej moja inspiracyjna praca na nie :)

Rower jest dobry na każdą pogodę, a taki z koszem pełnym kwiatów zadowoli chyba każdego :)
Otóż mój przestrzenny rower usadowiłam na tle wykonanym z papieru akwarelowego,białego gessa,  maski murpasty z efektem rdzy/patyny w kolorze ochry oraz  taśmy siatkowej w kolorze delikatnego beżu.

Dopełnieniem pracy jest stosowny napis z kolekcji Felici'tea usadowiony na banerze L
Przestrzenność została uzyskana poprzez użycie taśmy 3d.
Ot i to cała historia powstawania tej rowerowej kartki.

Tym samy zapraszam do udziału w wspomnianym na początku tego wpisu wyzwaniu, szczegóły znajdziecie tutaj:

Natomiast użyte materiały znajdziecie TUTAJ :)
  
 Dziękuję za uwagę, każdy pozostawiony po sobie ślad
oraz życzę twórczej środy :)
 Agnieszka/malażabka

19 komentarzy:

  1. Świetna! Zwłaszcza tło. Kapitalnie użyłaś tej pasty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało optymimem! Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takim rowerku każda droga jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rowerek , w sam raz na wiosenną przejażdzkę

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka ona słoneczna i pełna lata ...cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca, fajny pomysł na kartkę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, bardzo podoba mi się efekt 3D roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
      -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Cześć, nazywam się Darci Lyne, przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak jego żona opuściła Go, a także powiedział, że dr NOSA czyni jego byłego żona wraca po 2 latach separacji. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem szczęście spotkać osobisty kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
    WhatsApp z nim-- +2349083639501
    * Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
    * Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
    * Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
    * oddziały - HAK OCHRONNY
    * rozdzielczość klątwy
     * Rozwiązanie problemu rozwodu?
      * rozwiązanie choroby i chorób ciała
    * chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
    * duchowe oczyszczenie
    * Magia płodności - OWOCE KOBIET
    * Bezproblemowe rozwiązanie problemu?

    OdpowiedzUsuń