poniedziałek, 3 czerwca 2019

Flamingowo

Hejka :)
Dość długo mnie tu nie było, teraz przychodze do Was z moja praca do wyzwaniowego Bingo trwającego w APScraft  i powiem Wam, że tak się złożyło przy tworzeniu tej pracy, że wykorzystałam wszystkie elementy jakie w nim występują.
Zatem zaczynamy od początku, a na początku był tag, na który naniosłam przez Maskę bruk białe gesso, następnie troszeczkę pochlapałam Złotą i Turkusową mgiełką. 
Kolejna warstwa to tzn. zapychacz - sizal, a na nim  usadowił się
 wyEmbosowany flaming w kolorze Pastelowego różu, który oczywiście przykleiłam na taśmie 3d.
 U stóp mojego "ptaszyska" umieściłam zabarwioną na Turkusowo/Miętowo Koronkę, na której to spoczęła wysuszona kora Drzewka owocowego z mojego ogródka. 
Tutaj pojawiają się moje Kwiaty wykonane z papieru akwarelowegopręcików i wykrojnika nasturcja, które formowałam na dostępnej w naszym sklepie macie. Spod kwiatuszków wystają nieśmiało listki czereśni jak również napis z kolekcji Felici'tea umieszczony na banerze M także przy pomocy taśmy 3d.
 Jakby tego było mało to w niektórych miejscach tagu (głównie górna część) oraz sam napis zostały delikatnie muśnięte złotym woskiem
Zapomniałam dodać, iż Metal również się tu znalazł w postaci zawieszki w kształcie ławeczki z sercem, która swobodnie wystaje spod kwiatów.
Oto i to cała historia powstawania tegoż tagu:

Zatem serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy z BINGO, jak widać wykorzystałam tutaj:
drewno, embosing, kwiaty, mięta/turkus, złoto, pastepowy róż, koronkę, metal oraz maskę :P
Tutaj znajdziecie szczegóły wyzwania

Dziękuję wszystkim wytrwałym, jak również za każdy pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam
Agnieszka/malażabka

7 komentarzy:

  1. Śliczna nastrojowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
      -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Cześć, nazywam się Darci Lyne, przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak jego żona opuściła Go, a także powiedział, że dr NOSA czyni jego byłego żona wraca po 2 latach separacji. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem szczęście spotkać osobisty kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
    WhatsApp z nim-- +2349083639501
    * Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
    * Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
    * Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
    * oddziały - HAK OCHRONNY
    * rozdzielczość klątwy
     * Rozwiązanie problemu rozwodu?
      * rozwiązanie choroby i chorób ciała
    * chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
    * duchowe oczyszczenie
    * Magia płodności - OWOCE KOBIET
    * Bezproblemowe rozwiązanie problemu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag. Patrze na flaminga i od razu przypominają mi się wakacje, i faktycznie robi mi się błogo na duszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza kartka :) Błogość bierze jak się na nią patrzę :)

    OdpowiedzUsuń