wtorek, 12 listopada 2019

Delikatny Box

Witajcie witajcie  :)

Tak żyję i czasem uda mi się coś stworzyć z papieru :)
Wiem, wiem za dużo czasu spędzam przy maszynie :P
Przechodząc do rzeczy chciałabym zaprezentować Wam exploding box'a, ktorego poczyniłam z okazji chrztu, a jednocześnie jest on inspiracją na trwające wyzwanie w APScraft - Dla Dziecka

Wykorzystałam tutaj różowy bazowy papier z Lemoncraft oraz cudny szary w delikatne motyle od Altair Art.
Do jego ozdobienia wykorzystałam foamiran, z którego wycięłam i złożyłam kokardki wycięte oczywiście naszym kokardkowym wykrojnikiem :).
 Środek delikatnie ukwieciłam malutkimi kwiatuszkami, które wycięłam z papieru akwarelowego wykrojnikiem szczęściarz, a towarzyszą im drobne części gałązek fasoli, które wycięłąm z zielonego arkusza z kolekcji Childhood Crayons





 Życzę twórczego wtorku,
Serdecznie dziękując za każdy pozostawiony ślad :)
Pozdrawiam
Agnieszka/malażabka

PS. Zapraszam do wspólnej zabawy z APScraft, a szczegóły znajdziecie TUTAJ


17 komentarzy:

  1. Ale świetny! Te papiery tak dobrze do siebie pasują, jakby były z jednego zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki cudny. Róż i szarość to naprawdę rewelacyjne połączenie... Ślicznie to obmyslilas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box, środek delikatnie ukwiecony malutkimi kwiatuszkami wygląda pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :) Delikatny i pięknie ukwiecony :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny box, cudne kolory :) Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny box i kolory, które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko :) Bardzo podoba mi się kolorystyka i staranność wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo delikatny box. Cudnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bardzo delikatny box :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny i taki delikatny boxik :)

    OdpowiedzUsuń