piątek, 3 maja 2013

Czy to jest już LO?

Gdy zobaczyłam mapkę u Agi wiedziałam co z nią chcę zrobić, ale jak przyszło co do czego okazało się, że zdjęcie o którym myślałam zaginęło...  Znalazłam ciut inne, ale również z moimi kochanymi szkrabkami przy wspólnej pracy i powstało to:




Gdy już powstało to nie wiedziałam jak mam pracę nazwać i do czego ją użyć. Czy ma służyć za okładkę albumu czy to może już jest LO? Proszę o podpowiedź dla ciągle zielonej w tym temacie koleżanki :)
Ogólnie zgłaszam prace na konkurs mapkowy u Agi, a ponieważ użyłam sznurka do stworzenia małej makramy również na wyznanie ze sznurkiem w scrapki wyzwaniowo.


2 komentarze:

  1. jak dla mnie to 100% LO's:)) śliczny! Dzięki za udział w konkursie:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, apetyczne i wiosenne:) LO mają najczęściej wymiary 30cm x 30cm lub format A4. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń