niedziela, 19 maja 2013

II Południowy Zlot Scrapowy

W dniu wczorajszym w Cieszynie odbył się II Południowy Zlot Scrapowy, na który udało mi się w końcu dojechać :) Pięknych pracy i materiałów mnóstwo, jakby człowiek miał na tyle to by wykupił wszystko i później tylko tworzył i tworzył... Lecz budżet ograniczony, ale i tak przekroczony :( Troszkę nowości zakupiłam, fajnych i zakręconych ludzi poznałam i za rady i spędzony z Wami czas serdecznie dziękuję :) Atmosfera była niesamowita, nawet mój mąż wykonał pierwszą w życiu karteczkę.  A tutaj nasza mała fotogaleria, więcej informacji na stronie zlotowej tutaj.




2 komentarze:

  1. Bardzo miło było Cię poznać :) Fotorelacja ze zlotu bardzo bogata! Cieszę się, że i siebie mogłam tam znaleźć, bo jak zwykle u mnie - własnych zdjęć brak, choć aparat w torebce ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również było bardzo miło :) Ze zdjęciami tak bywa, że siebie ciężko na nich uwiecznić :P

      Usuń