czwartek, 17 listopada 2016

Męskie urodziny

Hejka czy Was też tak przytłacza ta szarość za oknem ??
Cóż za bardzo to jej nie rozświetlę, bo przychodzę z męską pracą na czarnym tle.
Ostatnio wzięłam na tapetę papiery Magicznej Kratki, mają świetną gramaturę i wzorów co nie miara. Pomijam już fakt, że tylko kupuję oglądam, głaskam, i odkładam z powrotem na miejsce, bo żal mi ich ciąć. Ale trzeba zrobić miejsce dla nowych kolekcji więc ciacham, a co mi z tego wychodzi.... bywa różnie. Jak już wspomniałam dzisiaj męska dość prosta praca na papierach Wenus i Mars, prezentuje się następująco: 



I jak Wam się podoba??
Ja jestem nawet zadowolona, choć jak dla mnie ma za mało warstw - taka jest trochę nie moja. Chodź tagi są :) 

16 komentarzy:

  1. Ale super sobie poradziłaś,z męskimi kartkami zawsze jest problem

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że powinnaś być zadowolona. Super wyszło 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo fajna! Świetne połączenie kolorów, i dodatków :) Mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i cieszę się, że jednak się podoba :)

      Usuń
  4. świetna kartka :) ja mam ogromny problem z męskimi zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, klimatyczna :) osobiście jeszcze nie bawiłam się papierami magicznej kartki, przeraża mnie też mnogość wyboru wzorów - zakupy u nich grożą mi bankructwem :P

    Tnij tnij, wspaniale Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a papiery z Magicznej były moimi pierwszymi i naprawdę mam ich sporo :) Fakt zostawiłam tam już niezły majątek :P

      Usuń
  6. Bardzo fajna :) To połączenie kolorów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... ostatnio mi pisałaś że męskie prace to czasem problem. Kompletnie nie widać tego, super jest ta kartka! Kolory i motywy zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale z męskim tak jest, że czasem wyjdą a czasem człowiek się nagłowi i i tak efekt z efektu końcowego nie jest zadowolony bo np. dodał mało męskie kwiaty :)

      Usuń