poniedziałek, 21 listopada 2016

urodzinowa z ptaszkami :)

Hej dzisiaj słoneczko nam wyszło więc ja dalej Was pomęczę pracami z papierów Magicznej Kartki. Wciąż na tapecie Wenus i Mars, dzisiaj w wersji kobiecej, ukwieconej, ze świetnymi ptaszkami.
Oczywiście tagi musiały być.

Powiem Wam szczerze, że myślałam iż wykorzystam tylko tą w miarę gładką stronę papieru, jakoś nie przemawiają do mnie takie bardzo wzorzaste a już w róże to w ogóle.  Ale wiecie co nawet bardzo mi się podoba połączenie tych wzorów z ich delikatniejszą drugą stroną. 
Oczywiście kartka powstała w sumie z jednego arkusza papieru plus oczywiście wycięte dodatki. Nigdy nie przyszło mi nawet do głowy, że zrobię pracę tylko z jednego papieru.
Okazało się, że się da i nawet mi się podoba :p
Trochę detali


Oczywiście musiała pojawić się gaza, sznureczek obowiązkowo no i oczywiście napis od Rosy Owl.
Oj coś mi chyba za ciemne zdjęcie wyszło :( Przepraszam.

To chyba nie ostatnia moja praca z tymi papierami i w takiej formie.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, za miłe słowa pod poprzednimi postami :)
Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać i zostawiać po swojej wizycie ślady.
Kreatywna krytyka również mile widziana :)


16 komentarzy:

  1. komplecik piękny :) zdjęcia są w porządku - jedynie balans bieli jest za mocno w niebieskie tony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ostatnio nie bardzo dogaduję się z moim sprzętem, ja chcę jedno a on drugie i takie są później efekty :(
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
    2. a no niestety pogoda nie rozpieszcza, to i ze zdjęciami kiepsko, sama muszę kombinować w edytorze, żeby wyrównać balans :D

      Usuń
  2. Dokładnie - ostatnie złapało za dużo niebieskiego tylko :)
    A kartka śliczna!!! Te ptaszorki sa fajne, musze poszukać, pewnie nawet mam te papiery, jak znam życie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie za dużo niebieskiego :( Dziękuję za miłe słowa a papiery zawsze mamy gdzieś upchnięte i czasem nawet nie wiemy, że takowe już posiadamy :)

      Usuń
  3. Piękna kartka, to taki promyczek słońca w te jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chociaż ostatnio słońce nas rozpieszcza :)

      Usuń
  4. Ale słodka karteczka, bardzo podobają mi się te ptaszki,są idealnie wycięte, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, radosna i bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wiosną powiało - ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Kolory super :) A żeby foto podciągnąć to w każdym programie graficznym jest taka opcja, która usuwa niepożądany odcień. Można popróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niestety mój program ze mną ostatnio współpracuje na jego warunkach ja mu jedno a on swoje, choć nie ukrywam też za dużo czasu na obrobienie zdjęć nie miałam, a jak się dołoży jeszcze późny czas pracy to efekty są jakie są. Nie ma co się usprawiedliwiać następnym razem mam nadzieję, że będzie lepiej :)

      Usuń
  8. Pięknie wyszło. Kolory super :) A żeby foto podciągnąć to w każdym programie graficznym jest taka opcja, która usuwa niepożądany odcień. Można popróbować 😊

    OdpowiedzUsuń