wtorek, 29 listopada 2016

Świąteczny shaker box

Witam serdecznie - coraz mroźniej na zewnątrz toteż u mnie zrobiło się delikatnie mroźnie .
W końcu przełamałam się i zrobiłam pierwszą w tym roku kartkę świąteczną i na dodatek z debiutem w postaci shaker boxa.

 Graficzkę gdzieś kiedyś dostałam i tak czekała sobie w czeluściach szuflady na swoja chwilę.
Shaker box jest warstwowy i ozdobiłam go mini mlecznymi opalizującymi kryształkami.
 
 Poinsencje stworzyłam za pomocą nienajmniejszych scrapek z wykrojnika lilie, a środeczki to białe oszczornione pręciki. Tutaj wpasowały mi idealnie.
  Zauważyliście jakie mam piękne iglaste gałązeczki?? A tu Wam powiem, że powstały z listków czereśnie :) Po prostu poprzecinałam im końcówki i powstały cudne iglaki.
 Dopełnieniem oczywiście jest napis od Wikuchy wycięty banerkiem D, a po nim obowiązkowo nadająca lekkości gaza.
Mnie nawet efekt zadowala :)

7 komentarzy: